Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti

Piletite kättetoimetusviisid internetipoest ostmisel

Internetipoest pileteid ostes lisandub ühele tellimusele:

•    Piletite kättesaamisel Piletilevi edasimüüja juurest (tellimuse kinnituse numbri ja isikut tõendava dokumendi alusel) – 1.50 € tellimuse kohta.
•    Ise PDF-formaadis SebraPileti välja trükkimine on lisatasuta.
•    Kullerteenus Tallinnas ja üle Eesti – 8.50 € tellimuse kohta ning kullerteenus Baltimaades (Läti, Leedu) ja Soomes – 29.00 € tellimuse kohta.
•    Tähtkiri Tallinnas ja üle Eesti – 4.00 € tellimuse kohta ning tähtkiri üle maailma – 7.00 € tellimuse kohta.
•    Tallinna Linnateatri ja SA NUKU etendustele kehtib ka kättetoimetusviis „Tulen ise järgi (KONKREETSE TEATRI KASSASSE)“ – teenus tasuta.



Üldtingimused

-    Ühe tellimusega piletite ostmisel võib olla korraldaja poolt seatud arvulisi piiranguid
-    Kui piletite kättesaaja on erinev piletite tellijast, saab esimene nimetatutest piletid kätte ainult volituse alusel. Selleks peaks olema ära toodud volikirja koostamise kuupäev, volitaja nimi, volitatava nimi, volikirja sisu (mis toiminguga on tegu), volikirja kehtivuse aeg ja volitaja allkiri.
-    Krediitkaardiga ei saa turvalisuse põhjustel osta PDF-formaadis SebraPileteid.
-    Krediitkaardiga saab osta pileteid üritustele, mille toimumiskuupäev on vähemalt kuue päeva kaugusel.
-    Krediitkaardiga maksmisel tuleb vajutada „e-commerce“ lingile. Kuna paljude välismaa pankade kaardid pole Eesti pankade poolt aktsepteeritud, siis soovitame välismaalt maksete teostamisel teha seda just krediitkaardiga.
-    Piletite kättesaamise (-toimetamise) aeg sõltub konkreetsest toimetus- ja makseviisist.

Kättetoimetusviisidest lähemalt

Piletite kättesaamine Piletilevi edasimüüja juurest
-    Tellimusele lisandub teenustasu n.ö. mugavusteenuse eest mida võib nimetada ka broneerimistasuks, mis garanteerib kliendile ostmise hetkel soovitud piletid.
-    Eelpoolmainitud teenustasu sisaldab mugavat ostuprotsessi (oma kodus või töö juures) järjekorras seismata ning kõiki piletiblankettide väljastamisega seotud kulusid.
-    Tasutud tellimusele saab müügipunkti järele minna juba kohe peale makse edukat sooritamist.
-    Piletitele järgi minemisel peab kliendil kindlasti kaasas olema isikut tõendav dokument. Tellija ja kättesaaja peavad olema üks ja sama isik.
-    Krediitkaardiga tellimuse eest tasumisel saab piletid kätte peale kolme tööpäeva möödumist tellimuse sooritamisest.
-    Antud kättetoimetusviisiga saab pileteid tellida üritustele, mille toimumiskuupäev on ostu hetkest kaugemal kui kolm tööpäeva ning nendele müügipunkti järele minna kuni etenduse toimumise päevani.
-    Interneti teel tellitud pileteid väljastavad kõik täisteenindusega müügipunktid üle Eesti ehk siis kõik müügipunktid v.a. STATOIL´i teenindusjaamad.

PDF-formaadis SebraPilet
-    Tellimusele ei lisandu teenustasu, kuna pileti saab klient ise välja printida.
-    SebraPilet(id) saadetakse registreerimise hetkel sisestatud e-maili aadressile kohe peale tellimuse eest tasumist internetipangas. Kui piletid 30-minuti jooksul e-maili peale tulnud, tasuks meiega ühendust võtta info(ät)piletilevi.ee aadressil või +372 665 9534 telefonil.
-    PDF-formaadis failide avamiseks peab arvutisse olema installeeritud vastav programm Acrobat Reader, mille saad alla laadida SIIT!
-    Krediitkaardiga ei saa SebraPiletite eest tasuda turvalisuse huvides.
-    SebraPilet(eid) kontrollitakse kas erilise triipkoodi järgi ühekordsel sisenemisel või triipkoodi spetsiaalse kontrollimise seadmega (mõnikord ka sisenemisel eraldi sissekäigust sõltuvalt saali korraldusest).
-    Üritusele mineja ei pea tingimata olema sama isik kes on piletid tellinud ja kelle nimi on SebraPiletitel kirjas.
-    SebraPileteid saab osta üldjuhul kuni kaks tundi enne ürituse toimumise kellaaega.

Kullerteenus Tallinnas, Eestis, Baltimaades ja Soomes
-    Tellimusele lisandub teenustasu, mis kujutab endast n.ö. mugavusteenust, mille käigus toimetatakse soovitud piletid kliendi elu- või asukohani. Eesti siseselt toimetatakse saadetis kliendini ELS Pluss teenuse käigus.

ELS Kuller on kogu Eestit kattev kullerteenus, mille raames viiakse kullerile, postkontoris või kandekeskuses üle antud saadetis saajale kohale otse koju või kontorisse juba järgmiseks tööpäevaks.

-    Kullerteenusega piletite tellimiseks peab kliendil registreerimisvormis kindlasti olema sisestatud tellija täispikk nimi, kontakttelefon ja kättetoimetamise aadress.
-    Kullerteenust soovides saate pileteid osta üritustele, mille toimumiskuupäev on kaugemal kui kolm päeva, krediitkaardiga maksmisel kokku kuus päeva.

Tähtkiri Tallinnas, Eestis ja mujal maailmas
-    Tellimusele lisandub teenustasu, mis sisaldab piletite kättetoimetusteenust postisaadetisena ehk tähtkirjana.
-    Tähtkiri väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale postkontoris.
-    Tähtkirjana piletite tellimiseks peab kliendil registreerimisvormis kindlasti olema sisestatud tellija täispikk nimi, kontakttelefon ja kättetoimetamise aadress.
-    Tähtkirjana pileteid soovides saate neid osta üritustele, mille toimumiskuupäev on kaugemal kui kolm päeva, krediitkaardiga maksmisel kokku kuus päeva.

„Tulen ise järgi (KONKREETSE TEATRI KASSASSE)“
-    Teenus on lisatasuta ja interneti teel tellitud piletid saab kätte konkreetse teatri kassast selle lahtiolekuaegadel.