logo
Vali periood
Otsi kaardilt
Menüü
Otsi kaardilt
Vali periood

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

T 22.11.2022 10:00
Online-koolitus

Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?
Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.
Praktilisi selgitusi jagab Katrin Roosileht koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach.

  • Teenindame üha keerulisemaid inimesi, kuidas tulla toime negatiivselt häälestatud inimesega?
  • Kuidas ärevate, ärritunud, kaeblevate või agressiivsete inimeste ja pinges kolleegide meeleolust mitte nakatuda?
  • Kuidas peegeldada tagasi seda, mille klient/kolleeg on suhtlusesse kaasa võtnud?
  • Kas positiivsete ootuste sõnastamine aitab pooltel lahkarvamusi sisaldavad kõnelused rahumeelselt lõpule viia?
  • Kuidas luua positiivset suhtluskeskkonda?
  • Mis on hea suhtlemisoskuse eeldused?
  • Millised on töö iseloomust tulenevad paratamatud pingeolukorrad?
  • Kuidas enesehinnang mõjustab meie käitumist ja suhtumist inimestesse?
  • Kuidas kliendi/kolleegi emotsionaalsed väljaütlemised positiivseteks sõnumiteks ümber sõnastada?
  • Millised suhtumised ja tegevused võimaldavad olla positiivselt häälestatud?
  • Kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi?

Ürituse koduleht: https://eestikonverentsikeskus.ee/event/koolitus-negatiivne-kolleeg-voi-klient/

Näita rohkemNäita vähem
Üritus Kuupäev / Kell Toimumiskoht Hind  
Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega? T 22.11.2022 10:00 Online-koolitus 180.00
Üritus Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
Kuupäev / Kell T 22.11.2022 10:00
Toimumiskoht Online-koolitus
Hind 180.00
Hinnainfo
Online-koolituse hind 178.80€
Koolitusel osalemise link saadetakse e-mailile päev enne toimumist!
Peale online-koolituse toimumist saadetakse järelvaatamise link, mis on aktiivne 14 päeva.
Sihtrühm: ettevõtte ja asutuse juhid, keskastmejuhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ning kõik teised teemast huvitatud.
Õppe kestvus 4 AT. 
Ajakava: 
09:50 - 10:00 veebikeskkonda kogunemine
10:00 - 11:30 online-koolitus
11:30 - 12:00 paus
12:00 - 13:30 online-koolitus
Kui soovite tasuda arve alusel, palun saatke e-mail info@eestikonverentsikeskus.ee
Toimumiskoht
Ürituse korraldaja
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus OÜ
Keemia 4 / Endla 69 Tallinn 10616 Harjumaa
60 80 848
info@eestikonverentsikeskus.ee
reg.nr: 12005971
Üritus Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
Kuupäev / Kell T 22.11.2022 10:00
Toimumiskoht Online-koolitus
Hind 180.00
Samalt korraldajalt Samas toimumiskohas
Osta pilet Arenguvestlus kui juhtimisvahend töömotivatsiooni tõstmiseks Arenguvestlus kui juhtimisvahend töömotivatsiooni tõstmiseks Online-koolitus, Eesti 180.00
Osta pilet Kiiresti muutuvas keskkonnas tõhus muutuste juhtimine Kiiresti muutuvas keskkonnas tõhus muutuste juhtimine Online-koolitus, Eesti 240.00
Osta pilet Koolieeliku eakohane kõne areng Koolieeliku eakohane kõne areng Online-koolitus, Eesti 204.00
Osta pilet Laste kõnearengu toetamise õppeprogramm Laste kõnearengu toetamise õppeprogramm - Online-koolitus, Eesti 955.20
Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti