logo
Vali periood
Otsi kaardilt
Menüü
Otsi kaardilt
Vali periood

Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad

N 17.11.2022 10:00
Online-koolitus

Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.

Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.

Koolituse läbinu:
• oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest;
• oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest;
• teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid;
• teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel;
• teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi;
• teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid.

Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.

Koolituse viib läbi RMIT-i teenuste tiimijuht Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud ka Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega.

  • Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
  • Teenuse väärtus ja selle komponendid
  • Teenuste portfelli juhtimine
  • Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
  • Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
  • Teenusesuhete juhtimine
  • Teenuse mudel ja komponendid
  • Klienditeekond ja tõehetked
  • Teenusedisain ja disainmõtlemine
  • Digilahendused teenusedisainis
  • Teenuste käitlus
  • Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
  • Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
  • Teenuste pidev parendamine
  • Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid

Ürituse koduleht: https://eestikonverentsikeskus.ee/event/teenusepohine-juhtimine-koolitus/

Näita rohkemNäita vähem
Üritus Kuupäev / Kell Toimumiskoht Hind  
Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad N 17.11.2022 10:00 Online-koolitus 180.00
Üritus Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad
Kuupäev / Kell N 17.11.2022 10:00
Toimumiskoht Online-koolitus
Hind 180.00
Hinnainfo
Online-koolituse hind 178.80€
Koolitusel osalemise link saadetakse e-mailile päev enne toimumist!
Peale online-koolituse toimumist saadetakse järelvaatamise link, mis on aktiivne 14 päeva.
Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.
Õppe kestvus 4 AT
Ajakava: 
09:50 - 10:00 kogunemine veebikeskkonda
10:00 - 11:30 Online-koolitus
11:30 - 11:45 Paus
11:45 - 13:15 Koolitus jätkub
 
Kui soovite tasuda arve alusel, palun saatke e-mail info@eestikonverentsikeskus.ee
Toimumiskoht
Ürituse korraldaja
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus OÜ
Keemia 4 / Endla 69 Tallinn 10616 Harjumaa
60 80 848
info@eestikonverentsikeskus.ee
reg.nr: 12005971
Üritus Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad
Kuupäev / Kell N 17.11.2022 10:00
Toimumiskoht Online-koolitus
Hind 180.00
Samalt korraldajalt Samas toimumiskohas
Osta pilet Arenguvestlus kui juhtimisvahend töömotivatsiooni tõstmiseks Arenguvestlus kui juhtimisvahend töömotivatsiooni tõstmiseks Online-koolitus, Eesti 180.00
Osta pilet Kiiresti muutuvas keskkonnas tõhus muutuste juhtimine Kiiresti muutuvas keskkonnas tõhus muutuste juhtimine Online-koolitus, Eesti 240.00
Osta pilet Koolieeliku eakohane kõne areng Koolieeliku eakohane kõne areng Online-koolitus, Eesti 204.00
Osta pilet Laste kõnearengu toetamise õppeprogramm Laste kõnearengu toetamise õppeprogramm - Online-koolitus, Eesti 955.20
Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti