Emajõe Suveteatri suvelavastus Üksildane lääs
Rahvusvaheliselt tunnustatud lavastaja ja näitekirjaniku Martin McDonaghi loomingut teavad ja armastavad nii teatri- kui ka filmipublik. Emajõe Suveteatris etendub ka tänavu suvel eelmise hooaja menuk, McDonaghi sünge, et mitte öelda lausa plahvatusohtliku huumoriga pikitud näidend "Üksildane lääs".C-Jam ja Margareth Mürk lähevad ühisele suvetuurile
Juulis suundub tšellokvartett C-Jam esmakordselt tuurile koos erakordselt andeka laulja ja superstaarisaate finalisti Margareth Mürgiga. Koos antakse 6 kontserti üle Eesti.Setokeelne rokkmuusikal Seto Odüsseia esietendub 30. juulil 2025 Luhamaal
Odüsseus värvatakse sõtta. Sõda on meeste jaoks vilets valik. Võitlus läheb lahti erinevatel põhjustel: kättemaks, himurus, ülbus, ahnus, võim, alpus ja haavatud au. Ükskõik, mida mehed saagiks ka ei saa, tunnevad nad sellest rõõmu vaid näputäie aastaid, enne, kui surevad. Palju tõenäolisem, et nad hukkuvad varandust taga ajades.Kiek in de Köki kindlustustemuuseumi piletid nüüd müügil Piletilevis
Alates 1. juulist on Kiek in de Köki kindlustustemuuseumi üksikpiletid müügil Piletilevi keskkonnas.Piletilevi PLG omandab sada protsenti Rumeenia piletimüügi liidritest
AS Piletilevi PLG, Kesk- ja Ida-Euroopa suurim piletimüügioperaator, on lõpule viinud oma Rumeenia tütarettevõtete Bilete.ro, Entertix.ro ja Myticket.ro täieliku omandamise. PLG on Rumeenia turul kindlalt kanda kinnitanud, olles omandanud enamusosaluse riigi pikema ajalooga piletimüügiettevõttes Bilete.ro’s 2023. aasta keskel. 2024. aasta detsembris viidi lõpule ka Entertix.ro ja Myticket.ro opereeriva Ticketing Nation S.R.L. ost. Ühendatud ettevõtted pakuvad Rumeenias kõige ulatuslikumat piletimüügiteenust.Triin Lellep ja Mart Sander lavastuses Roosivõti
Spioonist naishärjavõitleja. Kriminaalne nunn. Paruness, kes kavaldas üle Saatana. Mis ühendab neid kõiki? See, et need on reaalselt elanud daamid von Rosenite suguvõsast, mis on olnud Eestiga seotud juba 800 aastat. Põnevad elusaatused on inspiratsiooniks müstilisele näidendile, kus reaalsed faktid põimuvad fantaasiaga.Estonian Voices läheb juulis sünnipäevatuurile!
15ndat tegutsemisaastat tähistav Estonian Voices annab juulis 4 kaunist sünnipäevakontserti Kõltsus, Pärnus, Pangodis ja Saaremaal!Kontsertetendus 'Viini viisid' kaunites Eesti mõisates!
Mitmekülgsed muusikud ja näitlejad Katrin Lehismets ja Peeter Kaljumäe, kes on seni populaarsust kogunud kontsertetendusega „Helisev Salzburg“, kutsuvad teid nüüd helisevale rännakule keiserlikku muusikapealinna Viini.CINAMON T1 IMAX, Tallinn kinoseansid / nüüd müügil!
CINAMON T1 IMAX kino asub T1 keskuse 4. korrusel ning on varustatud eestis ainulaadse IMAX tehnoloogiaga, mis on parima heli- ja pildikvaliteediga kinotehnoloogia maailmas.Piletilevi uus müügipunkti ja internetipoe teenustasu hakkab kehtima alates 16. juulist
Anname teada, et Piletilevi PLG müügipunkti ja internetipoe teenustasu on alates 16. juulist 1.90€ pileti kohta.Tallinna Linnateater avab Laia tänava maja viie esietendusega
10. oktoobril avab Tallinna Linnateater oma värskelt renoveeritud Laia tänava maja, kus viimaks on valminud teatri kuuekümneaastane unistus ehk suur saal. Teater tähistab maja avamist viie esietendusega.Eestisse tuleb ülikiidetud Cher'i muusika show
Esmakordselt jõuab tuleva aasta mais Eestisse Cher'i muusikale pühendatud kontsert, mille peamist rolli kannab muusikadiiva erakordset häält ja lavakarismat äravahetamiseni sarnaselt esitav Rachael Hawnt.Vabaõhulavastus 'Valge daam' augustis Haapsalu piiskopilinnuses
Sellel suvel saab Haapsalu piiskopilinnuse iidsete müüride vahel näha Valge Daami legendi uut ja vaatemängulist lavastust.Eesti muusika legendid: FIX, Justament, Kukerpillid
23. juulil saavad Tartu laululaval kokku Eesti muusika tõelised legendid – ansamblid FIX, Kukerpillid ja Justament. Need kolm bändi on jätnud kustumatu jälje kodumaa muusikamaailma, neid on korduvalt tunnustatud panuse eest Eesti muusikasse, nende laule teatakse hästi ning nende kontserdid täituvad tänini igas eas fännidega.Anne Veski - Suur juubelikontsert / piletid nüüd müügil!
Roosiaia kuninganna kutsub peole: Anne Veski tähistab Unibet Arenal juubelit vägeva kontserdiga!The Mobile Homes esineb sügisel Tallinnas
Syntheetika esitleb: Rootsi elektrooniline muusika klassikud THE MOBILE HOMES jõuavad laupäeval, 4. oktoobrilTallinnase, et anda oma 40-aastase karjääri parimatest lugudest koosnev kontsert uuenduskuuri läbinud klubis Privé. Erikülalisena astub lavale Soome sündibänd Sekret Teknik.Da Vinci Genius nüüd avatud! Interaktiivne kunstielamus Telliskivis
Da Vinci Genius elamusnäitus on meeliköitev teekond läbi Leonardo da Vinci revolutsioonilise elu. Da Vinci leiutised on legendaarsed, ühendades oma loomingus teaduse, tehnoloogia, inseneeria, matemaatika ja kunsti viisil, mis oli murranguline juba sajandeid enne, kui maailm seda mõistma hakkas.Jaan Pehk avaldab uue laulu ja valmistub juubelituuriks
Armastatud laulja, kirjanik ja luuletaja Jaan Pehk tähistab eeloleval suvel oma 50. juubelit. Sel puhul annab Orelipoisina tuntud muusik neli juubelikontserti, kus lisaks teada-tuntud lauludele nagu "Neli jäätist", "See alles jääb" ja "Minu pruut”, kõlavad ka värsked palad juba sel sügisel ilmuvalt terviseteemaliselt juubelialbumilt.Eesti Kontserdi sügishooaeg toob kontserdisaali Arvo Pärdi muusika, karged põhjamaised rütmid ning kauni koorimuusika
Täna avalikustas Eesti Kontsert sügishooaja kontserdiprogrammi. Mitmekülgsete kontsertidega tähistatakse sel sügisel helilooja Arvo Pärdi 90. sünnipäeva, tutvustatakse parimaid kodu- ja välismaiseid interpreete ning pakutakse rikkalikke elamusi sümfoonilisest muusikast koorimuusikani.Euroopa ainus interaktiivne elamusnäitus Leonardo da Vincist / Piletid nüüd müügil!
Da Vinci Genius elamusnäitus on meeliköitev teekond läbi Leonardo da Vinci revolutsioonilise elu. Da Vinci leiutised on legendaarsed, ühendades oma loomingus teaduse, tehnoloogia, inseneeria, matemaatika ja kunsti viisil, mis oli murranguline juba sajandeid enne, kui maailm seda mõistma hakkas.Balkani muusika legend Goran Bregovic esineb Tallinnas
Balkani muusika legend Goran Bregovic – koos oma legendaarse orkestriga – tuleb sel suvel Tallinna, lubades pöörast pidu, mis jääb fännidele kauaks meelde. Kontsert toimub Alexela Kontserdimajas 17. augustil.Suur tagasitulek: Rock in Haapsalu toimub uuesti peale kuueaastast pausi
29.-30. augustini toimub Haapsalu Lossihoovis peale kuueaastast pausi taas Eesti muuusikasõprade seas armastatud Rock in Haapsalu. Suurüritus tuleb tagasi UK Pink Floyd Experience-i ja Uriah Heep-iga eesotsas.Algas piletimüük laskesuusatamise maailmakarika etapile Otepääl
Järgmisel talvel võõrustab Eesti BMW IBU laskesuusatamise maailmakarika etappi, mis toimub 12.–15. märtsini 2026 Otepääl Tehvandi Spordikeskuses. Eesti spordisõpradel on alates tänasest võimalus soetada pileteid, et kogeda maailmatasemel laskesuusatamist oma koduõuel.Original Enigma Voices taas Tallinnas ja Jõhvis
18. oktoobril Tallinna Alexela Kontserdimajas ja 19. oktoobril Johvi Kontserdimajas toimub Original Enigma Voices uus show, kus astuvad üles endised ansambel Enigma liikmed. Nende hääled kõlasid ansambli kuulsaimates lauludes nagu Return to Innocence, MMX (Social Song) ja paljudes teistes hittides.Sooduspiletid Tartu Tribute Festile on saadaval kuni 1. aprillini!
7. augustil toimub taas tribüütlaulude festival Tartu Tribute Fest 2025, et tuua publikuni maailmakuulsate artistide muusikat. Kuni 1. aprillini kehtib üritusele soodushind.Suvelavastuse 'Grace ja Glorie' piletid nüüd müügil
See on leebe huumoriga, elujaatav, lootust ja lohutust jagav lavatükk, kus kaks põlvkonda eri maailmadest kohtuvad.Iliza! Live / piletid nüüd müügil
Iliza Shlesinger on kindlustanud end ühe maailma juhtiva stand-up koomikuna. 11. märtsil esilinastub tema seitsmes erisaade "Iliza Shlesinger: A Different Animal" ülemaailmselt Amazon Prime Videos.Suvel läheb mürgliks: maailma vägevaim rock’n’rolli bänd AC/DC tuleb Eestisse
Maailma üks mõjukamaid rokiansambleid AC/DC tuleb taas Euroopasse oma viimase edetabeleid purustanud plaadi „Power Up“ turneega. Esimest korda on ka Eesti fännidel võimalus rokilegende oma silmaga näha, sest 24. juulil 2025 annavad nad raju kontserdi Tallinna Lauluväljakul. Erikülalisena astub lavale The Pretty Reckless.Endlas esietendub laulumäng 'M & M ehk kosjakased'
Endla Teatri Küünis esietendub 1. veebruaril Ingomar Vihmari lavastus „M & M ehk kosjakased“, mis on Lydia Koidula samanimelise näidendi kaasaegne ja värske tõlgendus.RCZ Rammstein Tribute Symphonic Show / sügisel Tallinnas
RCZ Rammstein Symphonic Tribute Show – üle 200 valguselemendi, võimas helisüsteem, tuli, pürotehnika ja peaaegu 60 muusikut laval – kõik see 16 meetri laiuses lavakujunduses. Me võiksime jätkata, kuid lihtsam on öelda: see on show, mida te kunagi ei unusta.50 Cent'i kontsert Tallinnas nüüd müügil
50 Cent toob 8. augustil Tallinna Lauluväljakule suurejoonelise showÕllesummeri programm on 80% ulatuses paigas
Eesti suurim festival Õllesummer on valmis saanud enamuse oma mahukast programmist. Eri lavadel esineb Eesti muusikute paremik ning mitmed välisartistid. Suurüritus toimub Tallinna Lauluväljakul 30. juulist 2. augustini 2025.Saksa rokilegendide Guano Apes kontsert kolib Unibet Arenasse. Müüki tulid lisapiletid
Rokkarid rõõmustagem! Fännide palvel viiakse Guano Apesi kontsert üle Unibet Arena Black Boxi. Eesti rokkarite lemmikuteks tõusnud bändi kontsert toimub hoopiski 9. novembril 2025. Lisapiletid on müügil!Seksikas superstaar Max Barskih esineb Õllesummeril
Kuum Ukraina ja kogu slaavikeelse muusikaareeni täht Max Barskih esineb 31. juulil 2025 Õllesummeril. Laulja on üle kümne aasta pidevalt muusikaedetabelite tipus oma kaasahaaravate tantsuhittidega ning hiilgavate showdega väga nõutud live-esineja.Maailmakuulus The Jacksons esineb Õllesummeril
Maailma üks kuulsamaid muusikalisi kooslusi The Jackson 5 esineb esmakordselt Eestis ja kogu Baltikumis 2. augustil 2025 Õllesummeri pealaval.Viru Folgil kõlavad Leonard Coheni laulud
Enam kui kahe tunni pikkusel kontserdil ei jõua mõistagi esitada kogu Coheni mahukat loomingut, kuid kindlasti kõlavad kontserdil tema suurimad hitid “So Long Marianne”, “Suzanne”, “I`m Your Man”, “Take This Walz”, “Hallelujah”, “Dance Me To The End Of Love”, “Lover, Lover, Lover” jpt.'Naisteranna needus' - 2025. aasta suvehooaeg on juba müügis
Kolme eri põlvkonda kuuluva eesti naise saatused ristuvad ühes väikses rannakülas, mida piirab kohaliku naisterannana tuntud saladuslik Riimilaht. Pühholoogilise trilleri võtmes kirjutatud näidend toetub eesti kirjaniku Karen Orlau novellile „Rannahiidsed”.Kuidas vältida piletivahendajalt petta saamist
Tänases postituses anname siinkohal teile soovitusi, kuidas mitte langeda mesikeelsete piletiplatvormide lõksudesse.
Oleme viimasel ajal juba pea igal nädalal mitu korda pidanud sekkuma teiste platvormide piletimüükidesse. Korraldaja on jäänud algselt väikeste piletiplatvormide ilusat müügijuttu uskuma, aga reaalses elus sellele ilusale jutule piletimüüki järgnenud ei ole. Eriti hullud on olnud olukorrad, kus see väike piletiplatvorm proovib veel ka lepingule viidates keelata korraldajal mujal piletite müümist. Seda vaatamata sellele, et sündmuse piletimüük tema juures sisuliselt seisab. Need seigad näitavad selgelt, et kõnealused piletiplatvormid on eelkõige huvitatud enda äri edendamisest ning korraldaja ärist on neil pehmelt öeldes ükskõik.
Sissejuhatuseks hästi lihtsustatult piletituru alusmuutujatest
On üsna rahvusvaheliselt levinud (võiks öelda, et isegi „standard“), et umbes 45% (+/-) elanikkonnast on neid, kes tarbivad meelahutussündmusi kohapeal ehk väljaspool kodu: 20% teeb seda 1 kord aastas, 20% teeb seda 2 korda aastas ja 5% teeb seda üle 5 korra aastas.
Suur kvaliteetsete sündmuste arv genereerib lisamüüki kõikidele
Inimesed käivad sündmuste infot otsimas ja pileteid ostmas seal, kus nad on harjunud ning kus on suurim valik kvaliteetseid meelelahutussündmusi. Piletilevis on pidevalt müügis üle 2000 sündmuse piletid. Kõik need sündmused genereerivad üksteisele lisamüüki, sest nagu hea valikuga kaupluses ikka, tehakse ka lisa- ja emotsioonioste. Eriti hästi paistab see silma suurmüükide ajal. Näiteks üks Tallinna lauluväljaku sündmuse piletimüük tõstab kahe nädalase perioodi jooksul kõikide samal ajal samas keskkonnas müügis olevate sündmuste müüke 20-33%, sest suursündmused toovad meelelahutussündmusi kodunt välja tarbima ka neid, kes seda tavaliselt ei tee või kes on sellest meelelahutussündmuste kohapeal tarbijate rühmast (sellest maagilisest 45%) mõnda aega väljaspool olnud. Aga suursündmuse külastuse mõte toob kultuuri kohapeal tarbimise uuesti inimese päevakavasse ning nii nagu eelpool kirjeldatud, tehakse hea valikuga poest ka lisaoste.
Otsekontakt kultuurisündmuste kohapeal tarbijatega
Niisiis ühendab suur piletimüügikeskkond ehk marketplace külastajad ja korraldajad, ehk annab korraldajale otsekontakti selle pileteid ostva sihtrühmaga (selle maagilise 45%). Piletilevi.ee keskkonnas on igas kuus üle miljoni kultuurisündmuste kohapeal tarbija külastuse. Need on külastajad, kes otsivad live-meelelahutust ja on valmis kohe pileti ära ostma, kui nad leiavad endale sobiva sündmuse. Selle sihtrühma massimeediast välja sõelumine tähendab korraldaja jaoks arvestatavat lisakulu. See nõuab aega ja raha.
Marketplace’i muudavad efektiivseks kasutajad, kes täpselt ei tea, mida nad otsivad
Piletilevi veebikeskkonnas pileti ostnutest 31% on teadlikud ostjad, kes sisestavad otsingusse konkreetse sündmuse nime ning sooritavad ostu.
Mõnikord juhtub ka nii, et kui algselt soovitud sündmust Piletilevist ei leita, ostetakse midagi alternatiiviks või peetakse otsitud sündmust väljamüüduks ja pöördutakse sotsiaalmeediasse järelturule pileteid otsima, kuigi sündmuse piletid võivad ka ametlikes kanalites samal ajal täitsa vabalt saadaval olla. Lihtsalt neid ei müüda Piletilevis.
41% Piletilevi.ee-st pileti ostnutest teevad konkreetse ostuotsuse sessiooni käigus, st. nad võivad küll kasutada ka otsingut, aga määravad seal vaid parameetritena näiteks soovitud ajavahemiku ning lappavad selles perioodis toimuvate sündmuste pealkirju ja kirjeldusi ning sooritavad ostu vastavalt sellest valikust. Nad võivad valida muusikasündmuse või spordivõistluse, mis iganes neile paremini meeldib.
Need 41% Piletilevi.ee surfajatest ostjatest on see sihtrühm, kelle tähelepanu pärast tasub pileteid müüa justnimelt suures piletimüügikeskkonnas.
Inimene ei hakka samalaadsete sündmuste pileteid rohkem ostma, kui ka talle selleks rohkem üleskutseid saata
Mõnikord räägivad väiksemate platvormide müügimehed, et nemad suudavad korraldaja enda kliendibaasi nii hästi hallata ja aktiveerida, et panevad inimesi ka rohkem pileteid ostma = puudub üldse vajadus suures piletikeskkonnas müümiseks. Kitsalt oma olemasolevasse kliendibaasi sulgudes võib juhtuda, et müügid hakkavad langema ka suure püsiauditooriumiga sündmustel, sest kõik olemasolevad kliendid ei saa iga kord kohal olla isegi kui nad tahaksid. See tähendab, et kogu turundusraskus jääb seal korraldaja õlgadele.
Piletilevi gruppi kuuluv ettevõte GoOUT tegi Tšehhis aastatel 2023-2024 uuringu festivalide külastajate seas, kus küsiti festivalikülastajalt vahetult peale festivali, kas tulete ka järgmisel aastal. 70% vastas, et tulevad kindlasti. Tegelikult tuli järgmisel aastal festivalile uuesti ainult 20% eelmise aasta külastajatest. Põhjused, miks ei tuldud on väga lihtsad: aeg ei sobinud, huvid ja võimalused muutusid ehk elu tuli vahele jms. Kui aga keskenduda peamiselt juba ostnud klientide taas-kõnetamisele, siis tegelikult kliendibaas ajas väheneb. Sest ka see 45% ehk väljaspool kodu kultuuritarbijate sihtrühm ei ole ettedefineeritav muutumatu suurus: ühel aastal festivali külastanu võis vahepeal abielluda ja lapse saada ning mõneks ajaks üldse sellest 45% välja langeda ning tulla mõne aja pärast tagasi teatrikülastaja või kogupere sündmuste tarbijana. Sina aga arvad kindlameelselt, et ta on jätkuvalt festivalikülastaja? Pidevalt ainult samale sihtrühmale lootes ei ole võimalik müüa välja lauluväljaku kontserti või igal õhtul teatrisaali, tuleb kaasata ka need potentsiaalsed piletiostjad, kes täpselt ei tea mida nad tahavad, aga nad tahavad kultuuri kohapeal, st. nad veel ei tea, et nad võiksid olla ka sinu sündmuse piletiostjad.
Piletimüüja turunduskanalid ja sotsiaalmeedia
Oleme korraldajatelt taas hakanud kuulma, et mõned väiksemad piletimüügiplatvormid väidavad, et sotsiaalmeedia reklaamil ei ole mõtet, sest see ei too tulemust.
Võttes arvesse, et meie väiksemate konkurentide sotsiaalmeediakanalite jälgijaskonnad on umbes 20 x väiksemad kui Piletilevi sotsiaalmeedia kanalite jälgijaskond, siis tõesti, nad ei valeta, kui ütlevad, et nende kogemus ei luba sotsiaalmeediast liiga suurt tulu loota. Jämedalt võttes, aga on ka Piletilevi keskmise sotsiaalmeedia postituse orgaaniline reach ca. 20 x suurem kui väiksema piletiplatvormi sotsiaalmeedia postitustel. Piletilevi kogemus ütleb, et sotsiaalmeedia on väga efektiivne piletimüügi ja müügitoe kanal.
Lisaks sellele toetab Piletilevi oma korraldajate müüke regulaarsete üldise sisu ja ka teemapõhiste uudiskirjade ehk PiletiPostide kaudu. Piletilevil on üle 216 000 uudiskirja tellija ja meie kirjade avamisprotsent on keskmiselt vahemikus 30-40%, st. Piletilevi uudiskirja kaudu jõuab sinu sündmuse sõnum igal nädalal ca. 65 000 potentsiaalse külastajani.
Soovitused korraldajale piletivahendajalt petta saamise vältimiseks:
1. Võrdle piletimüügikeskkondade turundus- ja müügivõimekust: eelkõige live-meelelahutuse tarbijate ja piletiostjate sihtrühmas. Ainult ühe meediagrupi uudisteportaalide ja/või mõne ajalehe-ajakirja reklaamid ei avalda piletimüügile kuigi suurt mõju, sest reeglina ei anta korraldajale nii suurt tasuta reklaamimahtu, et kanali auditooriumist piisavalt päris piletiostjaid välja sõeluda ning sellele lisaks nad ka uudiste lugemise vahel piletit ostma panna. Selle juhtumise tõenäosus on üle keskmise madal. Ära lange kõlavate meediakanalite nimede konksu.
2. Ära usu juttu imetabasest sinu olemasoleva kliendibaasi haldamisest ja aktiveerimisest, sest see sama sinu sündmusele pileti ostnud inimene ei hakka sagedasema reklaamsõnumitega pommitamise tulemusel tihedamini teatris või kontserdil käima. Seda ei juhtu. Isegi kui ta tahab, ta ei saa iga kord tulla. Kui piletivahendaja põhikliendibaas koosneb ainult riigitoetustest sõltuvatest korraldajatest, siis kokkuvõttes ei pruugi ta turupõhimõtetele tuginevas piletimüügis kuigi efektiivne olla.
3. Ära tee ühe müügikanali diile. Ehk: müü seal, kus tunned, et on parem müüa, aga jäta endale alati võimalus hädakorral ka mujal müüa, st. ära luba kergekäeliselt keskkondadele eksklusiivsust isegi juhul, kui nad lubavad lisaks tasuta reklaami massimeedia kanalites, sest nagu juba eelpool selgitasime: massimeedia kanalitest piletiostjate väljasõelumine võtab päris arvestatavalt reklaamimahtu preemium kanalite parimatel pindadadel, mida enamasti edukaks piletimüügiks piisavas mahus tasuta kauba peale saada ei ole lihtsalt võimalik.
Jättes endale võimaluse müüa seal kus te iganes soovite, säilib teil ka hädakorral võimalus teisi keskkondi appi kutsuda.
4. Kui oled piletimüügiga ühe vahendaja juures hädas, siis pöördu abi saamiseks ka teiste piletimüüjate poole.
5. Küsi alati oma piletivahendajalt ausaid tingimusi, ka Piletilevilt. Aegade jooksul on ka Piletilevis olnud erinevaid lähenemisi ja tehtud erinevaid kokkuleppeid. Vaata ka ise oma kehtivad tingimused üle ja nõua vajadusel nende korrigeerimist.