Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti

Korduma kippuvad küsimused

Kas ma saan oma pileteid vahetada?
AS Piletilevi vahendajana vahetab pileteid korraldaja loal. Vahetusi teostatakse sama korraldaja ürituste raames hiljemalt 3 tööpäeva enne sündmuse algust.

Kas ma saan oma pileteid tagasi müüa?
AS Piletilevi ostab pileteid tagasi korraldaja loal, kui korraldajaga on sõlmitud vastavasisuline leping. Üldjuhul toimub tagasiost situatsioonis, kus üritus on ära jäänud, toimumisaeg on muutunud või ürituse sisu on muutunud ulatuses, mille puhul võib eeldada, et piletiostja poleks pruukinud soovida muutunud üritusele piletit osta.

Kas ma pean oma piletid välja printima?
Ei. Sebrapiletit ja TaskuSebra pileteid võib näidata ka mobiilist.

Kas ma saan internetipileti vahetada kollaseks (tava)piletiks?
Ei.

Kas ma saan pileteid broneerida?
Broneerime pileteid alates kümnest piletist, juhul kui korraldaja on broneerimise õiguse meile andnud.
Broneeringute vastuvõtmine lõpetatakse hiljemalt kaks nädalat enne ürituse toimumise kuupäeva.
Broneeringu laekumise tähtaeg AS Piletilevi arveldusarvele on viis tööpäeva alates broneeringu teostamisest. Peale arve tasumist edastame PDF piletid soovitud e-posti aadressile.

Meie teenustasude kohta leiad info siit:  https://www.piletilevi.ee/est/uldinfo/kuidasosta/teenustasud