logo
Vali periood
Otsi kaardilt
Menüü

Piletikindlustuse üldinfo

Piletikindlustuse kindlustusandja on  If P&C insurance AS, kindlustusvõtja on AS Piletilevi Group ja kindlustatuks on pileti valdaja.

Mis on Piletikindlustus?

Piletilevist pileti ostmisel saate lisada Piletikindlustuse. Kindlustus maksab kinni pileti maksumuse, kui te ei saa sellel üritusel kindlustustingimustes märgitud põhjustel osaleda. Piletikindlustust saab ostuprotsessis lisada kõigile piletitele Eestis - www.piletilevi.ee, Lätis - www.bilesuserviss.lv ja Leedus - www.bilietai.lt internetikeskkondades. 

Kes on kindlustatud?

Kindlustatud on pileti valdaja. Kui pilet antakse edasi teisele isikule, siis läheb piletikindlustus koos piletiga automaatselt üle uuele pileti valdajale.

Mida Piletikindlustus kindlustab?

Piletikindlustus hüvitab pileti kulud, kui pileti valdaja ei saa üritusel osaleda, sest:
  • Ta ise või tema alla 10-aastane laps on haigestunud.
  • Tema auto, takso, buss, rong vms sattus liiklusõnnetusse teel üritusele.
  • Ta ise või tema pereliige on saanud ootamatu kehavigastuse või surnud.
  • Tema Eestis asuvale kodule on 24 tunni jooksul enne üritust tekkinud üle 2000 euro suurune kahju, mille põhjustas tuli, plahvatus, torm, rahe, üleujutus, torustiku leke, vargus, röövimine või kolmandate isikute tegevus.
Piletikindlustus maksab kinni kasutamata jäänud pileti maksumuse, nii nagu see on piletile märgitud. Hooajakaardi või seeriapileti korral leitakse kasutamata pileti maksumuse, jagades kogumaksumus ürituste arvuga.

Mida Piletikindlustus ei kindlusta?

Piletikindlustus ei hüvita pileti kulud, kui:
  • Piletit on kasutatud üritusel osalemiseks
  • Pileti valdaja ei jõua üritusele liiklusummiku tõttu (välja arvatud juhul, kui tema enda sõiduk sattus liiklusõnnetusse ja tekkis ummik)
  • Ürituse korraldaja või keegi muu tagastas pileti maksumuse
  • Üritus jäi ära või lükati edasi
  • Pilet tühistati üritustele rakendatud piirangute või keeldude tõttu

Kui üritus tühistatakse, siis tagastatakse teile automaatselt piletikindlustuse kulu.

Tühistatud ürituse pileti asendamise või kompenseerimis eest vastutab ürituse korraldaja. 

Kuidas taotleda hüvitist?

Täitke Piletikindlustuse kahjuteade hiljemalt 30 päeva jooksul peale üritust, millel te ei saanud osaleda.
Lisage teatele:
  • Kindlustatud pilet
  • Arstitõend terviseprobleemide korral või surmatõend
  • Politsei tõend või foto juhtunust liiklusõnnetuse või koduse kahju korral
  • If Kindlustus kannab hüvitise teie pangakontole
Tutvuge kindlustustingimustega ja vajadusel küsi nõu Ifilt: +372 777 1211, info@if.ee

 

 

 

 

 

 

 

 

Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti