Kuidas ma tean, kas üritus jääb ära või on edasi lükatud?
Kui olete ostnud ürituse pileti Piletilevist, saate ajakohast infot ärajäämise, edasi lükkamise või tagasiostudega seotud tingimuste kohta meie kodulehelt https://www.piletilevi.ee/est/ konkreetse ürituse info rubriigist.
Kuvame ürituse infot korraldaja juhiste järgi. Ürituse lehte värskendatakse juhiste täpsustamisel. Palume teil jälgida teavet oma ürituse kohta.
Mul on Piletilevi kinkepilet, mille kehtivusaeg on peagi aegumas. Mida ma teen?
Piletilevi pikendab kõigi kinkepiletite, mille realiseerimistähtaeg jääb vahemikku 13. märts - 30. september kehtivusaega kuni 31. oktoobrini.
Miks ma saan ikkagi osta ürituse pileteid, kui sündmus jääb vahemikku 13.03 - 30.04?
Ärajäävaid või edasi lükatud sündmusi ajakohastatakse pidevalt. Kahjuks pole meil veel kõigi ürituste korraldajatelt ajakohaseid juhiseid. Igal ürituse muudatused lepime kokku ürituse korraldajaga. Palume teil oodata teavet oma ürituse kohta.
Ürituse leht ei anna teavet selle kohta, mida teha ärajäänud ürituse piletitega. Kuidas saan oma raha tagasi?
Järgime ürituse korraldaja juhiseid ning ootame täiendavat infot piletite tagasiostu kohta. Uuendame iga ürituse lehe üksikasju, kui saame lisateavet. Loodame teie kannatlikkusele ja vabandame viivituse pärast.
Kui üritus jääb ära ning korraldaja on taganud meile piisavad vahendid piletite tagasiostuks, siis kannab pdf-piletite omanikele Piletilevi automaatselt raha tagasi, tavapileti omanikud saavad enda piletid tagastada Piletilevi müügipunktides, v.a Circle-K teenindusjaamad ja Viru Keskus. Ärajäänud ürituste pileteid tagastatakse siis, kui tagasiost on avatud ja ürituse staatus Piletilevi lehel on „tagasiost“.
Kui sündmus lükkub edasi, siis kehtivad uuel kuupäeval olemasolevad piletid. Juhul kui uus kuupäev ei sobi, tuleb sellest teada anda aadressil tagasiost@piletilevi.ee, kirja sisus märkida enda tellimuse number. Kui korraldaja ei ole nõus tagasiostuga ürituse edasi lükkumise korral, tuleb ühendust võtta otse korraldajaga, kelle kontaktid leiate Piletilevi lehelt konkreetse ürituse info rubriigist.
Kas üritus leiab aset, kui seda pole veel tühistatud?
Kõik üritused tühistatakse või lükatakse edasi mille toimumisaeg on kuni 01. mai 2020.
Võite jälgida ürituse olekut ja juhiseid ürituse lehel. Uuendame ürituse lehte vastavalt korraldaja juhistele.
Kas müügipuntki teenustasu ja muud teenustasu tagastatakse mulle kui sündmus jääb ära?
Piletite tagasiostu korral kuulub piletiomanikule tagastamisele ainult otsene pileti maksumus.
Teenustasud – internetist või müügipuntkist ostmisel (sh internetipoe tasulised kättetoimetusviisid), ei kuulu piletite tagasiostu korral tagastamisele.
Toimumiskoha teenindustasu kuulub piletite tagasiostu korral tagastamisele
Agenditasuga piletitel, mis osteti enne 15.04.20, kuulub agenditasu piletite tagasiostu korral tagastamisele.
Vabariigi valitsus otsustas keelata Eesti Vabariigis avalikud kogunemised kuni 01. mai 2020, miks ikkagi oodata ürituse korraldaja juhiseid?
Nii nagu ürituse korraldajad vastutab alati oma ürituse kuupäevade, kellaaegade tühistamise või muutmise eest, otsustab ta ka tagasiostude üle. Ürituste infot värskendame Piletilevi lehel konkreetse ürituse info rubriigi all vastavalt korraldaja juhistele.
Kas ürituse ärajäämisest teavitatakse piletiostjaid?
Kõik üritused kuni 01.05.2020 jäävad ära või lükatakse edasi. Teavituskirja saavad kõik piletiostjad, kuid kõige uuem info tuleb ürituse kodulehele. Jälgige ürituse olekut ja juhiseid ürituse lehel. Uuendame ürituse lehte, kui ilmnevad muudatused.